Yazı kategorisi: Programlar

Catch Notes – Not Düzenleme Programı


Catch Notes
Catch Notes

Merhaba,

Bilgisayarınızda, Android telefonlarınızda, iPhone ve iPadlerinizde kullanabileceğiniz harika bir uygulama. Kendim de uzun süredir kullanıyorum. Hatasız, sade ve kullanışlı bir program.

Program sayesinde notlarınızı düzenleyebilir, yeni bir not grubu açabilirsiniz. Üyeliğiniz ile giriş yapıp notlarınıza her yerden erişebilirsiniz. Herkesin kullanabileceği, özellikle unutkan olanların işine yarayabilecek bir program.

Kendim Android telefonumda kullanıyorum. Bilgisayarda, iPhone’da yada iPad’de kullanmadım. Herhangi bir problemle eksiklikle karşılaşmadım. Program ücretsiz. İlk yükleyip üye olduğunuzda size 5 yer veriyor. Bunlarla notlarınızı gruplandırabiliyorsunuz. Mesela ben avukatın yanında çalıştığım için davaların numaralarını tek tek not aldım. Çok fazla icra davası olduğu için “İcralar” şeklinde bir grup oluşturdum. İçinde sadece icra dosyalarının numaraları, daire numaraları ve kişilerin adlarının yazıldığı notlar var. Daha fazla yer almak isterseniz belli bir ücret ödemeniz gerekiyor. Bunun yanında arkadaşlarınızı davet ettiğinizde bedava yer kazanıyorsunuz.

Programın bir diğer özelliği ise şifreyle korunabilmesi. Açılmadan önce bir şifre ayarlayabiliyorsunuz.

Not gruplarını renklendirebiliyorsunuz. Programda sadece not değil, aynı zamanda hatırlatıcı, resimli not, sesli not ve kontrol listesi hazırlayabiliyorsunuz.

Eğer arkadaşınız varsa notlarınızı arkadaşlarınızla paylaşabiliyorsunuz. Ayarlarınızı kendinize göre düzenleyebiliyorsunuz. Not konusunda sınırlama yok. Sadece yer konusunda 5 tane olma sınırı var. Bunu da parayla yada arkadaş davetiyle arttırabiliyorsunuz.

Arama özelliği sayesinde notların içindeki kelimeleri arayabiliyorsunuz. Daha önce vermiş olduğunuz etiketleri yada yıldızlı olan notları arayabiliyorsunuz. Bu sayede aradığınız notu hemen bulabilirsiniz.

Gerçekten iyi bir sistemleri var. Ben size telefonda yapabilecekleriniz anlattım ki bu fazlasıyla yeter bence. Bilgisayar ve diğer sistemlerde hiç kullanmadım.

—————————————————————

Programı yüklemek çok basit. Eğer Android telefonunuz varsa “Google Play Store“a girin. Arama kısmına “Catch” yazın ve ilk programı indirin.

Bilgisayara yüklemek için “Catch.com” adresine gidin. İsterseniz sağ üst taraftaki “Sign Up” yazısına tıklayın. İsterseniz yanda bulunan “Get Started” butonuna basın. Eğer üyeliğiniz varsa sağ üst taraftaki “Sign In” butonuna basın. Kullanıcı adınızı, email adresinizi ve şifrenizi yazdıktan sonra “Get Started” butonuna basın. Giriş yaptıktan sonra sizi kendi sayfanıza yönlendirecek. Sol tarafta not gruplarını görebilirsiniz. “New Note” butonuyla yeni not oluşturabilirsiniz.

Sol tarafta bulunan “Get Free Spaces” butonuna basıp arkadaşlarınızın email adresini yazarak onları da davet edebilirsiniz. Bu da size ve arkadaşınıza bedava alan kazandırır. Arkadaş davet ederek 30 alana kadar kazanabilirsiniz.

AppStore’dan da iPhone ve iPad’inize indirebilirsiniz.

Telefondan programın ayarlarına girerek “Passcode lock” kısmını işaretlerseniz programı belirlediğiniz şifre ile şifreleyebilirsiniz. “Change passcode” ile şifreyi değiştirir, “Lock now” ile hemen programı kilitleyebilirsiniz.

Kullanımı basit bir program. Programı Facebook, Twitter ve Youtube’dan “/Catch” adresi ile takip edebilirsiniz.

Yorum bırakın